Правила
ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕ
1.1. Ақтөбе жоғары гуманитарлық
колледжінде кәсіптік практика оқу процесінің ажырамас бір бөлігі болып
табылады. Оның негізгі мақсаты:
1) білім алушылардың алған теориялық білімдерін тәжірибе
жинақтау арқылы тереңдету, бекіту және мамандықтарына байланысты іскерлік
дағдыларды қалыптастыру;
2)білім алушылардың ұлттық және жалпы адами құндылықтардың,
білім жетістіктерінің негізінде жеке адамның кәсіби қалыптасуына жағдайлар
жасау;
3) еңбек нарығының сұраныстарына сәйкес теориялық оқыту
мен өндірістік оқыту арасындағы өзара байланысты қамтамасыз ету;
4) қоғам мен еңбек нарығының өзгеріп отыратын
сұраныстарына бейімделуіне ықпал ету;
5) кәсіби бағдар беру жұмысын
қамтамасыз ету; еңбек ұжымы қызметіне тарту болып табылады.
Білім алушылардың оқу-өндірістік тәжірибесі
27.07.2007 ж. Қазақстан Республикасы Білім туралы заңы, Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрінің 29.01.2016
жылғы №107 бұйрығымен «Кәсіптік
практиканы ұйымдастыру мен өткізу қағидалары және практика базалары ретінде
ұйымдарды айқындау қағидалары», Қазақстан Республикасы Білім және ғылым
министрінің 21.01.2016 жылғы № 50 бұйрығымен бекітілген «Дуалдық оқытуды
ұйымдастыру қағидалары» әдістемелік нұсқауды басшылыққа ала отырып, ҚР
БҒМ-нің 22.01.2016 жылғы №72 бұйрығымен бекітілген үлгілік оқу бағдарламасы
негізінде ұйымдастырылады.
1.2. Тәжірибенің барлық түрінің
мақсат-міндеттерін ҚР БҒМ
бұйрығымен бекітілген
кәсіптік тәжірбие бойынша үлгілік
оқу бағдарламалар анықтайды. Типтік бағдарлама негізінде тәжірибенің
түріне сәйкес оқу жұмыс бағдарламалары жасалады. Оқу жұмыс бағдарламалары
колледждің оқу-әдістемелік кеңес отырысында қаралып, жұмыс берушілермен
келісілген соң колледж директоры бекітеді.
1.3. оқу жұмыс бағдарламасында
тәжірибенің түріне байланысты түсінік беріледі, мақсат- міндеттері, өту мерзімі
мен сағат саны көрсетіледі, мүмкіндігінше тәжірибенің тақырыбы мен мазмұны
жазылады (кейде мектеп бағдарламасының мазмұны салынады). Оқушылардың игеруге
тиісті білім, білік, іскерлік дағдылары, білім алушылар мен әдіскерлердің
міндеттері, тапсыратын құжат түрлері,
әдебиеттер беріледі. Типтік бағдарлама болмаған жағдайда адаптивтік жұмыс
бағдарламасы жасалады.
1.4. тәжірибе бойынша оқу
жоспарына, тәжірибе мерзіміне, өткізу орнына байланысты өзгерістер енгізуге
болады, енгізілетін өзгерістердің
барлығына колледж директорының бұйрығы беріледі.
1.5. Кәсіптік және өндірістік тәжірибелерді өткізу үшін оқу жылының басында база орны
айқындалып, шарт жасалады. (ҚР БҒМ
2018 жылғы «2» қарашадағы № 611 бұйрығына 4-қосымша, ҚР БҒМ 2016 жылғы 28 қаңтардағы № 93 бұйрығына 4-қосымша), Шартта екі жақтың міндеттері, құқықтары
көрсетіледі. Тәжірибе базасына материалдық-техникалық базасы, педагогтарының
сапалық құрамы , материалдық базасы жоғары, колледж білім алушыларына
әдістемелік көмек көрсетуге дайын мекеме алынады.
1.6. тәжірибе орнына білім
алушыларды бөлу туралы колледж директорының бұйрығы тәжірибе басталатын күннен
кемінде екі күн бұрын шығарылып, тәжірибе орнына бұйрық көшірмесі
беріледі.
1.7. өндірістік тәжірибелерді өту
барысында қажеттілікке байланысты немесе
білім алушының өтінішіне сәйкес білім алушы базалық тәжірибе орны болып
табылмайтын мекемеден тәжірибе өтуге ниет білдірсе, мекемеден сұраныс хат
әкелу немесе жеке оқушыны тәжірибеден
өткізу туралы шарт жасасу арқылы көрсетілген мекемеге жіберілуі мүмкін.
1.8. тәжірибе қорытындысы бойынша
сынақ баға қойылып, сынақ ведомосі толтырылады. Қойылған баға теория түрінде
өтілетін пәндерге қойылатын қорытынды бағамен тең қарастырылып, білім алушының
жалпы үлгеріміне әсер етеді.
1.9. тәжірибе қорытындысы бойынша
қойылған сынақ бағасы білім алушының
сынақ кітапшасындағы «Кәсіптік, өндірістік тәжірибе түрлері» деген бөлімге
түсіріледі.
1.10. тәжірибеге дәлелді себеппен
(денсаулығына байланысты т.б.) қатыспаған білім алушы қатыспау себебі туралы
анықтама қағазын әкелген соң тәжірибені сабақтан тыс уақытта өтейді. Ал
делелсіз жіберген білім алушы үлгермеуші ретінде оқудан шығарылады.
1.11. тәжірибеге шықпас бұрын
білім алушыларға тәжірибе түрі, мақсат-міндеттері, құжаттарды дұрыс толтыру,
қорытындысы бойынша тапсыратын құжаттар тізімі айтылып, еңбекті қорғау, техника
қауіпсіздігі және жол ережесі туралы инструктаж өткізіліп, хаттамаға қол
қойдырады.
1.12. тәжірибені қорытындылау
үшін конференция өткізіліп, білім алушылардың жұмысы қорытындыланып, бағасы
бекітіледі.
1.13. сырттай оқу білім алушылары
үшін тек диплом алдындағы өндірістік тәжірибе қарастырылған (күндізгі оқу
бөлімінде оқу жоспарында көрсетілген сағаттың 30% құрайды).
1.14. Мамандығы бойынша жұмыс
жасайтын сырттай оқу білім алушысы жұмыс жасайтын орнынан анықтама әкеледі және
жасаған жұмыстарының көшірмелерін тапсырады. Мамандығы бойынша не мүлде жұмыс
жасамайтын білім алушылар өндірістік тәжірибе орнын өзі табады, тәжірибеден
өтіп болған соң баға қойылған мінездеме, есеп, сабақ жоспары, т.б. құжаттар
тапсырады.
1.15. Диплом қосымшасына практика
түрлеріне байланысты бағалар қорытындыланып қойылады.
1.16. оқу орнында тәжірибе
бойынша төмендегідей құжаттар жүргізіледі:
- оқу жылында тәжірибе уақыты көрсетілген оқу
процесі кестесі (оқу орнының директоры бекітеді).
- еңбекті қорғау, техника және жол қауіпсіздігі
ережесімен таныстыру туралы хаттама;
- әр топқа арналған кәсіптік практиканы есепке алу журналы
- әр топтың тәжірибе қорытындысы бойынша сынақ ведомостері.
- білім алушылардың тәжірибе құжаттары.
1.17. білім алушылардың тәжірибе
құжаттары (мінездеме, есеп, күнделік, т.б) тексеріліп, бағаланған соң колледж
мұрағатына сақтау үшін тапсырылады. Сақтау мерзімі іс номенклатурасына сәйкес.
1.18. базалық мекемелерге
тәжірибе өткізгені үшін келісімшарт негізінде ақы төлеу жартыжылда бір рет жүргізіледі.
1.19. тәжірибеге бекітілген
колледж әдіскеріне ақы тарификация бойынша төленеді. Бекітілген әдіскерді басқа
әдіскер ауыстырған жағдайда оқу бөлімі қосымша табель толтырып, заңда
қарастырылған мөлшерде төленеді.
1.20. Фольклорлық практика ауыз
әдебиеті үлгілерін жинау мақсатында практикалық жұмыс түрінде өткізілуі де,
әдебиет тарихы, халық ауыз әдебиеті пәндерін тереңірек зерттеу мақсатында
теориялық тапсырмалар орындау арқылы да өтілуі мүмкін. Фольклорлық практикаға
ауыз әдебиеті үлгілерін жинау үшін ауылдық жерлерге (тұратын мекен –жайлары
бойынша) жолдауға, өлкетану, этнографиялық, өнер мұражайларына саяхат
ұйымдастыруға болады.
КӘСІПТІК
ТӘЖІРИБЕСІ
Практика оқу жоспарына және оқу процесі кестесіне сәйкес базалық тәжірибе
орнында өткізіледі. Мазмұны тәжірибенің
оқу жұмыс бағдарламасына сәйкес ұйымдастырылады және өндірістік практиканың
Ережесіне сәйкес жүргізіледі. Өндіріс базасында өтілетін кәсіптік, өндірістік тәжірибесі бұйрыққа сәйкес ұйымдастырылады,
білім алушылар мұғалімнің, сыныптың қызметін бақылайды, талдайды, портфолио
қорғайды.
Кәсіптік тәжірибесінің мақсаты:
А) оқушыларды бастауыш және негізгі мектепте оқу-тәрбие
жұмыстарын жүргізе білуге үйрету.
Б) педагогика, психология және пән әдістемелерінен аған
теориялық білімдерін жетілдіру, бекіту.
В) оқушылармен және жасөспірімдермен жұмыс істей білуге
үйрету.
Г) мамандыққа деген сүйіспеншілікке тәрбиелеу.
Практиканың төменде көрсетілген мамандықтар
үшін басты мақсаты:
- 01120100
-Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту (4S01120102- Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту
ұйымдарының тәрбиешісі)
-01140100
-Бастауыш білім беру педагогикасы мен әдістемесі (4S01140101-Бастауыш білім беру
мұғалімі),
-01140200-
Музыкалық білім беру (4S01140201- Мектепке
дейінгі бастауыш және негізгі орта білім берудің музыка мұғалімі),
-01140600-Негізгі орта білім берудегі тіл мен әдебиетті оқытудың педагогикасы мен
әдістемесі (4S01010601 – Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі),
-01140600- Негізгі орта білім берудегі тіл мен әдебиетті оқытудың
педагогикасы мен әдістемесі (4S01140602 «Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімі»),
-01140700-
Информатика (4S01140701 – Бастауыш және
негізгі орта білім берудің информатика мұғалімі),
-01140600-
Негізгі орта білім берудегі тіл мен әдебиетті оқытудың педагогикасы мен
әдістемесі (4S01140605 – Шетел
тілі мұғалімі),
-01140100
-Бастауыш білім беру педагогикасы мен әдістемесі (4S01140102-Шетел тілінен бастауыш білім беру мұғалімі),
-02151000
«Халықтық көркем шығармашылығы» (4S02151002
«Көркемөнерпаздар халық аспаптары оркестрінің (ансамблінің) жетекшісі, оқытушы»,
-02151000-Халықтық
көркем шығармашылығы (4S02151001
-Көркемөнерпаздар хореографиялық ұжымының жетекшісі, оқытушы),
-03220100-Кітапхана
ісі (4S03220101-Кітапханашы),
-01140500
«Дене тәрбиесі және спорт» (4S01140503 Спорт
жаттықтырушысы),
-01140500-Дене
тәрбиесі және спорт (4S01140501 -Дене тәрбиесі мұғалімі)
1.
Студенттерді жалпы білім беретін мектептерде, мектепке
дейінгі ұйымдарда оқу-тәрбие жұмыстарын өз бетімен ұйымдастыру, өткізу,
қарым-қатынас және тәрбиенің негізгі міндеттерін шешуде шығармашылық жол
табуға, балалардың психологиялық ерекшеліктерін білу.
2.
Балалар ұжымы мен жас өспірімдермен жұмыстануға,
әдістемелік әдебиеттермен жұмыс істей білу және практикалық жұмыста қолдана
білуге үйрету.
3.
Педагогика, психология және пән әдістемелерінен алған
теориялық білімдерін тереңдету, бекіту.
4.
Педагогикалық мамандыққа сүйіспеншілігін арттыру.
5.
Үздіксіз практика студенттердің болашақ жұмысына бағыт берудегі қорытынды теориялық,
практикалық дайындығының соңғы кезеңі. Осы практика барысында студенттер өз бетімен
жұмыстануға білік пен дағдыны меңгереді.
0401000 «Кітапхана ісі»,
0403000 «Әлеуметтік мәдени қызмет және халықтық көркем өнер шығармашылығы» 01140500 «Дене тәрбиесі және спорт»
(4S01140503 Спорт жаттықтырушысы) мамандықтары үшін:
-
Мамандықтары бойынша жұмысты өз беттерімен ұйымдастыру.
- мамандығы бойынша жұмыс
жүргізудің әдет-дағдыларын,
іскерліктерін игеру;
Кәсіптік
тәжірибе:
-
Бірінші
сынып оқушыларының алғашқы апталарында
педагогикалық үрдісті ұйымдастырудың ерекшеліктерін бақылау.
-
Жаңа
педагогикалық технологиялық технологияларды қолдана отырып сабақтарды жоспарлау
және өткізу
-
Бастауыш
білім беру педагогикасы мен әдістемесінің теориялық және практикалық негіздерін
кәсіби қызметте қолдану
-
"Білім
беру мазмұнына сәйкес білім берудің ортасында кәсіби тәжірибені қалыптастыру
-
Жазғы
сауықтыру лагерьлерінде әртүрлі жастағы балалар ұжымдарының өмірі мен қызметін
ұйымдастырудың формалары мен әдістерін, психологиялық-педагогикалық диагностика
әдістерін қолдану
ТӘЖІРИБЕНІ БАСҚАРУ
Колледж
әкімшілігінің міндеті:
1. Практиканы өткізуге
қажетті жағдайлар туғызады, әлеуметтік серіктестікті қалыптастырады, жалпы
басшылық жасайды.
2. Практика базасын
анықтайды, мекемелермен тәжірибеден өткізу туралы шартқа отырады.
3. Шартта қаралған
міндеттерді орындайды.
Директордың
оқу -өндірістік ісі жөніндегі орынбасары:
1.
Оқу-өндірістік практиканы жоспарлайды, ұйымдастырады,
өткізеді және нәтижелерін есепке алады;
2.
Тәжірибе базаларын,
педагогикалық практика өтетін мектептерді, мектепке дейінгі ұйымдарды таңдайды,
келісімшарт жасайды.
3.
Машықкерлерді тәжірибе орындарына, мектептерге
бөледі, машықкерлерге нұсқау береді;
4.
Білім алушыларды
педагогикалық тәжірибеге жолдау туралы бұйрық жобасын әзірлейді;
5.
Тәжірибе бойынша
бастапқы және қорытынды конференция ұйымдастырады, қатысады ;
6.
Тәжірибе базаларына
барады, тәжірибе жұмысын бақылайды, жетілдіру және анықталған кемшіліктерді жою
жұмыстарын жүзеге асырады.
7.
Дуал топтар бойынша тәжірибеге ақы төлеу үшін сағаттарын есептейді, есеп
бөліміне табель тапсырады.
8.
Колледж әдіскерлері мен тәжірибеге бекітілген
жетекшілердің жұмысына бақылау жасайды.
9.
Тәжірибеден өтушілердің сабақтарына, сыныптан тыс
шараларына қатысады, сабағын, өткізген
шарасын талдайды, бағалайды.
10.
Тәжірибеден өтушілердің құжаттарын тексереді, қорытынды
бағасын қоюға қатысады.
Практика жетекшісінің (әдіскердің) міндеті:
1.
Машықкерлерді шағын топтармен сыныптарға, топтарға бөлу.
2.
Мектептің оқу ісінің меңгерушісі мен мұғалімдеріне
практиканың мақсаты мен мазмұны, ұйымдастырылуы туралы түсінік беру және
өздеріне жүктелетін міндеттерімен таныстыру.
3.
Практика басталар алдында машықкер-студенттермен нұсқау
беру мақсатында жиналыс өткізу, мақсаты мен міндеттерін түсіндіру.
4.
Машықкерлердің сабақтары мен шараларына қатысу, талдау
барысындағы жетістіктері мен кемшіліктері туралы талдау жасау.
5.
Үздіксіз практика аяқталғаннан соң студент-машықкер
құжаттарын жинау, тексеру, құжаттарды тәжірибе бөліміне тапсыру.
6.
Мұғаліммен бірлесе отырып машықкердің жұмысын бағалау.
7.
Директордың ОӨ ісі
жөніндегі орынбасарына мұғалімге төлем жасау үшін мәлімет беру.
8.
Практиканың қорытындысы бойынша өткізілетін конференцияға
қатысу, машықкердің жұмысына талдау жасау.
9.
Практика
аяқталғаннан кейін тәжірибе бойынша Platonus электронды журналын, сынақ
ведомосі мен сынақ кітапшасын толтыру.
10.
Машықкерлердің байқау сабақтары мен сабақтан
тыс шара жоспарларын бекітеді, кеңес
береді, талдау жасайды және бағалайды.
11.
Мектеп мұғалімдеріне көрсету сабағы мен
шарасын өткізуге көмек береді.
12.
Тәжірибе уақытында
білім алушылардың өмір қауіпсіздігіне жауап береді.
Бөлім меңгерушісі мен топ жетекшілерінің міндеті
1.
Директордың оқу- өндірістік ісі жөніндегі орынбасарына,
әдіскерлерге қажет болған жағдайда
тәжірибені ұйымдастыруға, өткізуге, көмек көрсетеді.
2.
Оқу және өндірістік тәжірибе барысында өз бөлімінің білім
алушыларының тәжірибеге қатысымын бақылайды, жоқ оқушылардың қатыспау себебін
анықтайды, қатысым бойынша оқу бөліміне есеп береді.
Тәлімгер
мен тәжірибе орны қызметкерлерінің міндеттері:
1.
Машықкерлерді қабылдау, практика жетекшісімен бірлесе
отырып топшаларға бөлу, жұмыс орнымен таныстыру.
2.
Машықкерге тәжірибелі әдіскер бекіту, оқу-тәрбие
жоспарымен таныстыру.
3.
Көрсету сабақтарын өткізеді, әдістемелік, дерек көз,
ресурстарды, көрнекілік құралдарды табуға, жасауға, пайдалануға үйретеді.
4.
ОМЖ сәйкес сабақ тақырыбын анықтайды, ҚМЖ құруға
көмектеседі, Kundelik.kz
таныстырады, толтыру барысы жөнінде кеңес береді.
5.
Тәрбие жоспарына сәйкес тәрбие сағаттарын, сыныптан тыс
шаралардың тақырыбын береді, дайындауға көмектеседі.
6.
Байқау сабақтарына, сыныптан тыс шараларына қатысады,
талдайды және бағалайды.
7.
Тәжірибеден өтушілерді сыныптың оқу құжаттарымен,
оқушылардың жеке іс құжаттарымен таныстырады, оқушылармен, ата-аналармен жұмыс
жасауға тартады.
8.
Тәжірибе қорытындысы бойынша машықкердің күнделігі мен
жолдамасының толтырылуын қадағалайды, қорытынды есеп беруге қатысады.
Ақтөбе жоғары гуманитарлық колледжі білім алушылары-
машықкерлердің міндеттері:
1.
Мекеменің ішкі ережелеріне бағыну, мекеме басшысы,
практика жетекшісі, сонымен қатар оқытушылар мен әдіскерінің тапсырмаларын
тиянақты орындау.
2.
практика бойынша күнделік жүргізу, тиісті құжаттарды
уақытында дайындау, белгіленген мерзімде тапсыру.
3.
Еңбекті қорғау, техника қауіпсіздігі ережелерін, еңбек
тәртібін қатаң сақтау.
4.
Практика бағдарламасына сәйкес қарастырылған барлық
тапсырмаларды орындау.
5.
Бекітілген кестеге
сәйкес байқау сабақтарын, сыныптан тыс, тәрбиелік шараларды өткізу.
6.
Басқа машықкерлердің байқау сабақтарына, сыныптан тыс,
тәрбиелік шараларына қатысу, талдау
7.
Тәжірибе орнында бекітілген ішкі тәртіп ережесін сақтау, кішіпейіл,
әдепті болу
Құзыреттіліктер:
Проблеманы шешу құзыреттілігі:
-
өзінің әрекеті мен оның нәтижесін бағалау, өзіндік
бағалау;
-
жағдаятқа байланысты әрекет пен өзін-өзі ұстау нормаларын
таңдау;
Ақпатарттық құзыреттілік:
-
ақпаратты өздігінен іздеу, сараптау, талдау, өзгерту,
сақтау, интерпретациялау, көшіру, бұлардың барлығында қазіргі
ақпараттық-коммникативтік технологияларды қолдану;
Коммуникативтік құзыреттілік:
-
продуктивті өзара байланысты, соның ішінде басқа
мәдениетің өкілдерімен, басқа көзқарасты қолдаушылардың, позициясын диалогтық
қарым-қатынасқа түсу, қайшы келіспеушілікті шешу арқылы жандандыру;
-
этикет нормаларына сәйкес өзінің көзқарасын білдіру.
Үздіксіз практика аяқталған соң
студент-машықкер төмендегі құжаттарды тапсыру керек ( Қазақстан Республикасы Білім
және ғылым министрінің 29.01.2016 жылғы
№107 бұйрығымен бекітілген «Кәсіптік
практиканы ұйымдастыру мен өткізу қағидалары және практика базалары ретінде
ұйымдарды айқындау қағидалары» негізінде жасалған) қосымша №1
1.
Практика күнделігі.
2.
Істелген жұмыстары туралы есебі.
3.
Қатысқан, өткізген сабақтарына талдау
4.
Портфолио (тәжірибе түріне байланысты өткізілген
іс-шаралар материалдары, ҚМЖ сабақ жоспары, тәрбие сағаттарының жоспары мен
көрнекіліктері, т.б.)
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ ОҚУ-АҒАРТУ МИНИСТРЛІГІ
АҚТӨБЕ ГУМАНИТАРЛЫҚ
КОЛЛЕДЖІ
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
тәжірибесінің
күнделік-есебі
Мамандығы: _________________________________________
Біліктілігі:
_____________________________________________
Топ:
Білім алушының аты-жөні:_____________________________
Ақтөбе қаласы, 2024-2025
оқу жылы
|
«Бекітемін» |
«Келісілді» кәсіпорынның/мектеп,
МДҰ атауы директорының оқу ісі жөніндегі орынбасары_________________________ |
Педагогикалық
практика жұмыс жоспар-кестесі
|
р/с |
Педагогикалық практика бағдарламасына сәйкес орындалуға (оқытуға) жататын жұмыстар тізбесі |
Педагогикалық
практика бағдарламасының орындалу мерзімдері |
Педагогикалық
практика жетекшісінің қолы |
|
|
Басталуы |
Аяқталуы |
|||
|
1. |
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
3. |
|
|
|
|
|
4. |
|
|
|
|
|
5. |
|
|
|
|
|
6. |
|
|
|
|
|
7. |
|
|
|
|
|
8. |
|
|
|
|
|
9. |
|
|
|
|
|
10. |
|
|
|
|
|
11. |
|
кесте бойынша |
|
|
|
12. |
|
|
|
|
|
13. |
|
|
|
|
|
14. |
|
|
|
|
|
15. |
|
|
|
|
|
16. |
|
кесте бойынша |
|
|
|
17. |
|
|
|
|
|
18. |
|
|
|
|
|
19. |
|
|
|
|
|
20. |
|
|
|
|
|
21 |
|
|
|
|
|
22 |
|
|
|
|
|
23 |
|
|
|
|
|
24 |
|
|
|
|
|
25 |
|
|
|
|
Оқып
болған конструкциялардың, жабдықтардың, технологиялық процесстердің, өндірістің
механизациялау мен автоматтандырудың және еңбектің озық әдістерінің т.б.
сипаттамасы.
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Студенттің
қолы__________
2024ж.«____»
_________________
2.
Студент практиканттың мадақтамалары мен жазалары.
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
3. Кәсіптік практика жетекшісінің қорытындылары.
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Кәсіптік практика жетекшісінің
Қолы ______________
2024жыл «____» _____________
(ҰЙЫМНАН,
КӘСІПОРЫННАН, МЕКЕМЕДЕН)
ТӘЖІРИБЕ ҚОРЫТЫНДЫЛАРЫНА
МІНЕЗДЕМЕ
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
(ұйымнан,
кәсіпорыннан, мекемеден) практика жетекшісі
қолы____________________________ _____________________________
(мөрі)
( Аты-жөні)
2024ж.
«______»_____________
Тәжірибе
жинақтаушының қорытынды есебі __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
қолы_________________
ЖОЛДАМА
Өндірісте қалады
Ақтөбе жоғары гуманитарлық колледжі
бойынша ________ жыл
« »
№ бұйрық негізінде
_______________________________________________________________ мамандығы
____________________________________________ біліктілігі бойынша _____ курс
білім алушысы ___________________________________________________________
аты-жөні, тегі
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
(кәсіпорынның атауы)
өндірістік практикадан өту үшін
жолданады.
Практиканың басталу мерзімі _____ж.
« ____» __________________
Практиканың аяқталу
мерзімі ______ ж. « ____» __________________
Колледж директоры __________________Ж.К.Алишева
М.О.
Орынд. В.О.Уалиева
т. 705-819-83-83
Оқу орнына қайтарылады
Келу мен кету туралы белгі
Ақтөбе жоғары гуманитарлық
колледжі ______курс білім алушысы
_____________________________________________________________________________
(аты-жөні, тегі)
____________________________________________________________
кәсіптік практикадан өту үшін
(кәсіпорын атауы)
Келді
Кетті
______________________________ ________________________________
_____ жыл «______»____ __ ______ ________ жыл «______»
______________
Мөр, қолы ______________
Мөр, қолы _____________
«АҚТӨБЕ ЖОҒАРЫ ГУМАНИТАРЛЫҚ КОЛЛЕДЖІ» МКҚК
ПРАКТИКА ӘДІСКЕРІНІҢ ЕСЕБІ
Тәжірибе атауы:
Мамандығы:_____________________________________________________________________
Тобы: ______________ студенттер
саны_____________ Практика мерзімі__________________
Практика базасы (мекеме атауы)
____________________________________________________
1.Практиканы ұйымдастыру кезінде
өткізілген жұмыстар ________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
2. Практика базасында әлеуметтік
серіктестік бойынша жүргізілген жұмыс
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
3. Студенттерге көрсетілген
әдістемелік көмек
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
4. Студенттер өткізген
сабақтарға (сыныптан тыс шара, тәрбие
сағаттары) талдау
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
5. Ұсыныс
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
6. Практика күнделіктерінің
толық, дұрыс толтырылғандығы жөнінде ақпарат
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________Кәсіптік
тәжірибе бойынша қорытынды баға:
Практика әдіскері ________________ ________________________
Қолы
аты-жөні
Күні
